REGULAMIN
KORZYSTANIA Z OGÓLNODOSTĘPNEGO WIELOFUNKCYJNEGO
BOISKA SPORTOWEGO
PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W WĄGROWCU
§1.
Boisko wielofunkcyjne ze sztuczna nawierzchnią zlokalizowane jest przy Zespole Szkół nr 2 w Wągrowcu, ul. Kościuszki 49 i zarządzane oraz administrowane jest przez dyrektora szkoły.
§2.
Boisko wielofunkcyjne jest obiektem ogólnodostępnym. Korzystanie z niego jest nieodpłatne.
§3.
1. W godzinach od 8:00 do 15:00 w czasie trwania roku szkolnego boisko wykorzystywane jest na sportowe zajęcia dydaktyczne dla uczniów ZS nr 2 w Wągrowcu.
2. Godziny otwarcia boiska poza wskazanymi w pkt. 1 określa dyrektor szkoły (zarządca/administrator) w harmonogramie uwzględniającym pory roku oraz zajęcia grup zorganizowanych. Harmonogram podawany jest do publicznej wiadomości na stronie internetowej szkoły (zsp2wagrowiec.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku szkoły i siedzibie Starostwa Powiatowego w Wągrowcu.
§4.
Korzystający z boiska w zorganizowanych grupach zobowiązani są do wydelegowania swojego przedstawiciela, z którym szkoła zawiera umowę określając w niej zasady korzystania z obiektu boiska oraz zasady odpowiedzialności za ewentualnie zniszczone urządzenia.
§5.
Dzieci do lat 15-tu, poza godzinami lekcyjnymi, przebywać mogą na boisku pod opieką osoby dorosłej.
§6.
1. Na boisku obowiązuje zakaz:
- niszczenia urządzeń,
- wspinania się po konstrukcjach bramek i siatce ogrodzenia,
- jazdy rowerem i innymi pojazdami (motorower, deskorolka, rolki, hulajnoga (wózki dziecięce)
- palenia wyrobów tytoniowych,
- palenia ognisk oraz wnoszenia materiałów pirotechnicznych i szkodliwych substancji chemicznych,
- spożywania napojów alkoholowych oraz środków odurzających i psychotropowych,
- przebywania osobom pod wpływem alkoholu lub pod działaniem innych środków odurzających,
- żucia gumy i wnoszenia jedzenia,
- zaśmiecania terenu,
- zakłócania porządku i używania słów wulgarnych,
- wprowadzania zwierząt,
- korzystania z obiektu bez wiedzy administratora,
- przebywania i korzystania z obiektu poza godzinami otwarcia.
2. Na boisku obowiązuje obuwie sportowe za wyjątkiem typowych butów do gry w piłkę nożną, czyli tzw. „korków”, „lanków”, itp.
3. W sytuacji niekorzystnych warunków atmosferycznych o korzystaniu z kompleksu decyduje administrator.
4. Uwagi dotyczące funkcjonowania kompleksu sportowego można zgłaszać do zarządcy/administratora.
5. Zarządca/administrator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z obiektu niezgodnie z Regulaminem i poza godzinami funkcjonowania, a także za mienie pozostawione na terenie obiektu.
§7.
Dyrektor (zarządca/administrator) oraz gospodarz obiektu (osoba zatrudniona w celu właściwego utrzymania obiektu) nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie boiska.
§8.
Wszelkie uszkodzenia boiska i jego urządzeń należy zgłaszać do nauczyciela wychowania fizycznego lub gospodarza obiektu. Za szkody materialne powstałe na skutek nieprawidłowego korzystania z boiska i znajdujących się na nim urządzeń odpowiadają wyrządzający szkodę, a w przypadku osób niepełnoletnich – ich rodzice (opiekunowie).
§9.
Postanowienia końcowe:
1. Osoby naruszające zasady bezpieczeństwa i porządku na boisku będą pociągnięte do odpowiedzialności karno-administracyjnej.
2. Wykaz telefonów alarmowych:
Policja – 997, tel. kom. – 112,
Straż Pożarna – 998,
Pogotowie Ratunkowe – 999
§10.
Integralną część regulaminu stanowi Załącznik nr 1 – aktualny harmonogram godzin otwarcia boiska.
§11.
Regulamin obowiązuje od 19.06.2018 r.